Välkommen

Orkar du, så varsågod o läs :)

tisdag, juni 14

My Precious




O nej, ja syftar inte på Kaj.
Detta gäller min nya ring.










Äntligen har min beställning kommit. Hämtade ringen idag. 100 % NÖJD!
Visst, den var inte gratis precis, men väl värd priset. Den e som gjord för mig. Och om nån undrar så är det en Kalevala ring (även om jag inte bryr mig om sånt)

Nu får man bara hoppas på att inte slarva bort ringen inom de närmaste 5? åren.
...Har nyss tappat bort en 50 euros ring som jag riktigt diggade. Where are you? :/

Även om jag njuter av mina körsbär, ZZ-Top och äran av att få bära ringen, har denna dag inte varit min favorit precis. Jag börjar bli riktigt ... Ja. Arbetet lockar inte längre om man säger så. Vore trevligt att få veta ifall man kommer in till Åbo Akademi eller inte.


Fick ett e-mail därifrån för nån vecka sen. De påstod att mina betyg inte hade kommit fram. Grattis världen! -.-
Hamnade alltså nu att skicka in dem på nytt. Får bara hoppas att de denna gång kommer fram innan det är för sent.

2 kommentarer:

  1. Äsch me dagens teknik o sånt :( ja hoppas verkligen verkligen qatt du slipper in! sko va så kul ti böri på sama gang :)
    ringen e skitsnygg, ja har samma me lila sten :) Fick den ti studenten av min mormor (sista saken ja fick av henne <3) o ja vågar aldrig bära den om int ja vet ja e 100% nykter...

    SvaraRadera
  2. Jo man får verkligen hoppas på he.
    Jasså har du! :D
    ja tenkt köp adee me lila stein å, eftäsom hee men favorit färg. Men ja tenkt att ja sko ha na ring som ja kan ha me vilka färgo kledre som helst. Så tå vart e jinomskinli. Ångrar me nesta... kanski skaffar en til :S
    Jånee, adee ringen ska du noo vaa fösikti me. Tokidee sakre betyder allt! Ringen e int lika betydelsefull fö me som tin e fö te, men vill jo absolut entå int slarv bort a.

    SvaraRadera